tiistai 8. tammikuuta 2013

Uusi vuosi 2013, uudet kujeet

Loman jälkeen taas jaksaa keskittyä paremmin kaikkeen uuteen ja jännittävään tulevaan. Yrittäjyyden ja liiketoiminnan kehittämisprojektissa pääsen ihan luvan kanssa keskittymään ja paneutumaan uuteen liiketoimintaan täysin. Opintojakson suoritettua minun tulee osata analysoida ja arvioida liiketoiminnan ja palveluiden menestymismahdollisuuksia. Ensimmäinen askel on projektisuunnitelman teko... Liikeidea on jatkuvasti mielessäni tarkentunut ja olen luonut suhteita, jotka hyödyttävät minua. Saa nährä mitä tästä viä tulee. ;-)

Uudet kujeet ovat minulle kirjaimellisesti totta, kun astelen nyt tulevana perjantaina uudelle työmaalle erittäin innostunein mielin. Olen tullut valituksi työhön ja nyt minuun kohdistuu valtavasti suuria odotuksia. Haluan olla hyvä ja niiden odotusten arvoinen. Tottakai myös minulla on odotuksia työyhteisöä ja uutta pomoa kohtaan.

Haluan jatkuvasti kerätä lisää oppia, ammattitaitoa ja valmiuksia, jotta pääsen eteenpäin. Haluan ideoida, luoda uutta ja kehittää työmenetelmiä parhaani mukaan ja siten tehdä tulosta yritykselle. Paljon uutta on edessä, mutta haasteet otan avosylin vastaan! Oikein reipasta ja iloista uutta vuotta kaikille lukijoille!

Uuden ja jännittävän äärellä,

 

* Jenni K, yrittäjyyden ja liiketoimintaosaamisen ko., YAMK/HAMK, kiinnostuksen kohteet: yrittäjyys, markkinointi, myynti, kansainvälisyys, hotelli- ja ravintola-ala, yökerhotoiminta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti